Stefánia szelet

Hozzávalók 1 rúdhoz:

1/2 vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
15 dkg kenyér
1/2 csomag petrezselyem
0.5 kg darált sertéshús
5 db főtt tojás
2 db tojás
Só, bors, vegeta
1 evőkanál pirospaprika
Zsömlemorzsa

1. A vöröshagymát megdinszteltem.

2. A kenyeret beáztattam.
3. A darált húshoz hozzádtam a 2 tojást, a sót, a borsot, a vegetát a felaprított petrezselymet, a fokhagyma nyomón préselt fokhagymákat, a pirospaprikát, a hagymát.

4. A kenyeret kipréseltem, és ezt is a húshoz adtam, majd mindezt alaposan összegyúrtam.

5. Öt tojást kifőztem.

6. Őzgerinc formát sütőpapírral kibéleltem, a feléig raktam masszával. Egymás után, egy sorba beleraktam a főtt tojásokat. Ezután a maradék masszát is rátettem.

7. Elegánsan formássá rendeztem. A tetejére zsömlemorzsát szórtam, majd 60 percig 180 fokon sütöttem fólia alatt. 1 órát pihentettem, majd fólia nélkül még 30 percet sütöttem.

Sült krumplival és csalamádéval tálaltam.

Megjegyzések